خواص سیر سیاه برای زود انزالی/09109483228
خبری
به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رفیق خوب و آدرس mosen123.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 85
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 4
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 43
بازدید سال : 226
بازدید کلی : 12150
خواص سیر سیاه برای زود انزالی/09109483228

پیشگیری از سرطان
بهبود سرعت درمان سرطان
کاهش وزن و لاغری
کاهش چربی خون
محافظت از قلب و عروق و پیشگیری از گرفتگی رگ ها
کنترل قند خون و پیشگیری از دیابت
بهبود دیابت و کاهش عوارض آن
ضد حساسیت
کاهش التهاب
محافظت از کبد
اگر بپرسید “سیر سیاه برای چی خوبه؟” ما جواب مستندی داریم. خواصی که برای سیر سیاه در ادامه ذکر می شود طبق تحقیقات علمی و مستند است و برای مطالعه علمی منابع هر مطلب ذکر شده است که به زبان انگلیسی هستند. یک منبع علمی مناسب که تحقیقات را جمع بندی کرده این مقاله علمی است.

فیلم سیر سیاه و خواص آن

برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به این صفحه بروید: خرید سیر سیاه.

 

خواص سیر سیاه برای سرطان (پیشگیری و درمان سرطان)
تحقیقات زیادی تایید کرده اند که سیر سیاه حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که ضد سرطان بوده و رادیکال های آزاد در بدن را که عامل سرطان هستند از بین می برد بنابراین خاصیت ضد سرطانی قوی دارد (منبع ۱ و منبع ۲). طبق این یافته ها خاصیت ضد سرطانی و از بین بردن رادیکال های آزاد در بدن، در سیر سیاه ۴.۵ برابر بیشتر از سیر تازه است! (منبع) یکی از علل خاصیت ضد اکسیدانی بیشتر در سیر سیاه، تولید مقداری زیادی ترکیبات آلی گوگرد یا ترکیبات اورگانوسولفور در فرآیند تبدیل سیر تازه به سیر سیاه است. این ترکیبات نقش مهمی در از بین بردن رادیکال های آزاد دارد.

به علاوه یک پژوهش روی سرطان معده نشان داده که سیر سیاه می تواند حجم و وزن تومورهای سرطانی را کاهش دهد و پژوهش دیگر ثابت کرده که سیر سیاه سرعت رشد سلول های سرطانی در سرطان روده را کاهش می دهد.

خواص سیر سیاه برای لاغری
طبق دو پژوهش علمی، سیر سیاه باعث کاهش وزن، کاهش چربی شکم، کاهش چربی مضر خون (LDL) و افزایش چربی خوب خون (HDL) می شود. در یک پژوهش روی موش ها مشخص شد مصرف سیر سیاه باعث تنظیم سوخت و ساز چربی و کلسترول خون شده و در نتیجه سطح چربی کل، تری گلیسیرید و کلسترول خون کاهش یافته و به طور قابل توجهی باعث کاهش وزن و لاغری می شود.

در پژوهش دیگری ۹۱ روز به تعدادی موش غذای پرچرب داده شد و بعد از این مدت در موش ها آثار چاقی، افزایش قند خون، افزایش چربی خون و آسیب های کبدی و کلیوی ظاهر شد. سپس غذای پرچرب برای همه موش ها قطع شد و به موش ها سیر سیاه داده شد. در موش هایی که سیر سیاه تخمیر شده خورده بودند آثار مقابله با چاقی، بهبود در کبد و کاهش چربی خون مشاهده شد. بنابراین سیر سیاه برای جلوگیری از افزایش وزن ناشی از رژیم غذایی چرب، موثر است.

در یک پژوهش دیگر محققان به این نتیجه رسیدند که خوردن سیر سیاه باعث کاهش وزن می شود؛ این کاهش وزن در اثر بی اشتهایی و کمتر غذا خوردن نبوده است، که به این معنی است که کاهش وزن در اثر مصرف سیر سیاه به علت کاهش مصرف غذا نیست (منبع).

خواص سیر سیاه برای زود انزالی
طبق تحقیقات، سیر معمولی و سیر سیاه هر دو در درمان زود انزالی مفید هستند؛ البته تحقیق علمی به صورت آزمایش مستقیم و بررسی تاثیر مصرف سیر سیاه و نتیجه آن بر زودانزالی انجام نشده است؛ بلکه تحقیقات علمی نشان داده است مواد غذایی غنی از روی و منیزیم می تواند به درمان زود انزالی کمک کند و سیر معمولی و سیر سیاه، دو ماده غذایی غنی از روی و منیزیم هستند.
تایید اینکه تاثیر سیر سیاه بر زودانزالی قابل توجه است یا نه، هنوز جای تحقیق و بررسی بیشتری دارد. با این وجود تجربه افراد مختلف مصرف کننده سیر سیاه نشان می دهد سیر سیاه در مواردی برای درمان زود انزالی موثر بوده است.
شاید شما هم تبلیغات بعضی برندها را در مورد سیر سیاه برای درمان زودانزالی شنیده باشید. بد نیست بدانید در این زمینه اغراق می شود و سیر سیاه به تنهایی و به سرعت نمی تواند مشکل انزال زودرس را درمان کند. بنابراین سیر سیاه برای زود انزالی موثر است و اما نباید انتظار تاثیر معجزه وار داشت.

برای مطالعه بیشتر در مورد خواص سیر سیاه برای زود انزالی به این مقاله مراجعه بفرمایید: خواص سیر سیاه برای زودانزالی.

سیر سیاه برای درمان اختلال نعوظ تاثیری ندارد. برای درمان این مشکل، جینسینگ پیشنهاد می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد جینسینگ، به مقاله خواص جینسینگ مراجعه کنید.

 

قیمت سیر سیاه برای کبد چرب



تعداد بازدید از این مطلب: 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود